Błąd komputera 651 – Jak pozbyć się strasznego błędu 651 na dobre

Co zrobić, gdy komputer nie odpowiada

Czy dostajesz przerażający błąd komputera 651? Jeśli tak, to nie jesteś sam. Istnieje wiele sposobów, aby naprawić ten problem. Istnieją pewne proste poprawki, które możesz zrobić sam, takie jak aktualizacja sterowników sieci i modemu. Jeśli żadne z tych rozwiązań nie działa, to może nadszedł czas, aby skontaktować się z dostawcą usług internetowych o pomoc. Ten artykuł nauczy Cię najlepszych sposobów, aby naprawić straszny błąd 651 i sprawić, że zniknie na dobre.

Błąd nieudanego połączenia 651

Kiedy napotykasz błąd 651 Connection Failed, oznacza to, że Twoje połączenie internetowe zostało zgłoszone jako nieudane. Ten błąd może być spowodowany kilkoma różnymi przyczynami, w tym wadliwym działaniem modemu, uszkodzonym plikiem rejestru lub konfliktem adresu IP. Aby rozwiązać problem tego błędu, należy najpierw spróbować ponownie uruchomić modem lub komputer. Jeśli żadna z tych opcji nie zadziała, należy spróbować sprawdzić kable.

Najpierw podłącz urządzenie pamięci masowej USB do komputera. Następnie otwórz ten sam katalog. Kliknij prawym przyciskiem myszy na ikonę połączenia i wybierz właściwości. W oknie właściwości kliknij „skonfiguruj”. W zakładce zaawansowane wybierz „pokaż ustawienia zaawansowane”. W następnym oknie dialogowym możesz ustawić żądaną wartość prędkości i kliknąć przycisk zastosuj. Po przywróceniu połączenia inne urządzenia będą działać zgodnie z oczekiwaniami. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z dostawcą Internetu i sprawdź, czy ma on rozwiązanie dla Twojego błędu.

Wygasający sterownik sieciowy

Jeśli napotkasz błąd informujący o wygaśnięciu sterownika sieciowego, powinieneś sprawdzić, czy zaktualizowałeś wszystkie sterowniki w swoim systemie. Jeśli nie, można wyłączyć tę opcję, wchodząc do centrum udostępniania sieci i wybierając „Centrum udostępniania sieci”. Otwórz wiersz poleceń jako administrator i wprowadź polecenie 'Netsh interface tcp set global autotuning=disabled’. Następnie możesz sprawdzić swoje połączenie, aby upewnić się, że to naprawiło problem.

Jeśli problem nadal występuje, należy skontaktować się z administratorem systemu. Istnieje kilka powodów, dla których może pojawić się ten błąd. Po pierwsze, jeśli sterownik sieciowy nie jest zaktualizowany, może to być spowodowane problemem wewnętrznym. Na przykład, możesz nie mieć uprawnień do zdalnego dostępu. Po drugie, jeśli masz włączony dostęp do sieci na swoim koncie, ale nie możesz się do niej dostać, błąd może być objawem problemu sprzętowego.

Wygasający sterownik PPPoE

Jeśli napotkasz komunikat o błędzie „PPPoE connection failed” przy próbie połączenia z internetem, oznacza to, że masz wygasły sterownik PPPoE. Ten błąd może być spowodowany przez wiele różnych problemów, w tym nieprawidłową konfigurację Internetu, wygasły sterownik karty sieciowej lub nawet problem z adapterem sieciowym. Na szczęście istnieje kilka prostych sposobów na rozwiązanie tego problemu.

W większości przypadków problem jest spowodowany przez sterownik karty sieciowej. Upewnij się, że zainstalowałeś najnowszą wersję sterownika karty sieciowej. W przypadku, gdy sterownik jest już przestarzały, możesz ręcznie zainstalować nowy. W przeciwnym razie zainstaluj ponownie sterownik PPPoE z instalacji systemu Windows. Jeśli błąd nadal występuje, należy sprawdzić ustawienia połączenia internetowego. Być może używasz serwera innego niż Microsoftu. Ten problem może wystąpić, jeśli serwer próbuje uruchomić TTY przed połączeniem.

Wygasający sterownik modemu

Wygasający sterownik modemu powoduje błąd komputera 651, problem z połączeniem. Jeśli połączenie jest stale zrywane lub uzyskujesz powolne połączenie, problemem może być twój modem. Aby rozwiązać ten problem, spróbuj ponownie uruchomić system lub modem. Jeśli błąd nadal występuje, powinieneś odłączyć i ponownie podłączyć kable. Upewnij się, że podłączasz je prawidłowo, przytrzymując przycisk „Plug” przez 30 sekund.

Jeśli Twoje połączenie odbywa się poprzez dial-up, sprawdź ustawienia połączenia. Być może trzeba będzie zmniejszyć prędkość modemu lub wyłączyć zaawansowane ustawienia modemu. Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do Internetu przy tym rodzaju połączenia, skontaktuj się z administratorem systemu. Jeśli próbujesz korzystać z wirtualnej sieci prywatnej, problem może wynikać z zasad zdalnego dostępu lub innego powodu. W obu przypadkach należy zwrócić się o pomoc do administratora systemu.


Podobne tematy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *